Sunday 21 October 2012

sekadar update

sebenarnya saya tak ada benda nak cerita pun. nak buat tutorial langsir scallop tapi gambar belum lengkap lagi.jadi saya buat je entry biasa2 macam ni...sekadar update. lagipun nak kongsi juga baju2 yang sudah siap dijahit. oh lupa la pulok...tu gambar di atas tu, barang2 jahitan yang baru je beli di leton.

ok di bawah ni, baju2 kurung dan kebaya yang telah siap dijahit. tinggal orang ambil dan pakai je. hasil tak berapa cantik dan kemas...maklumlah jahitan cincai2 dan nak cepat siap.  tapi walau tak cantik saya tetap nak upload juga...





1 comment:

  1. Sapa kata tak cantik sis!Nanti dah selalu menjahit akan lagi elok & kemas jahitan. Saya tumpang suka tgk. Nanti update lah selalu hasil jahitan ya? Saya pun baru belajar jugak. Terkial2 sgt lagi ;-)

    menjahitsukasuki.blogspot.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...